معرفی عطر مخصوص پادشاه سابق عربستان. عطر پادشاه فهد یکی از عطرهای لوکس و کلاسیک است که برای آقایان ساخته شده است. این عطر از کیفیت بالایی برخوردار است و به صورت خاص برای پادشاه فهد طراحی و ساخته شده بود. عطر الملك فهد ، بسیار جذاب برای نشان دادن شخصیت مردانه ، اغوا کننده ، جذاب تر از دیگران و با مخلوطی از بخور هند باستان ، که باعث افزایش قدرت جذب و هیجان می شود.

عطر پادشاه فهد است ، مورد پسندیده وی است و هنوز هم بالاترین درصد تحسین رایحه متمایز و بی پایان را در حافظه بسیاری از طرفداران این عطر نمادین دارد. عطر پادشاه فهد، عطری است مردانه فرانسوی و قدیمی که سالهاست در بازار وجود دارد و عطری است که شاه فهد رحمه الله علیه او را برای رایحه معطر در طول زندگی انتخاب کرده است.

عطر الملك فهد

جیل ساندرمان ون هو عطر الملك فهد رحمه الله ، فقد كان عطره المفضل ومازال لديه أعلى نسبة من الإعجاب بالعطر المميز واللامتناهي في ذاكرة العديد من محبي هذا العطر الرمزي. جل ساندر هو عطر رجالي فرنسي قديم تم طرحه في السوق لسنوات عديدة وهو عطر اختاره شاه فهد رحمه الله ليرافقه برائحة عطرة طوال حياته.

هذا العطر معروف لمن يتمتعون بذوق رفيع وأناقة باسم جيل ساندر وهو عطر كلاسيكي فاخر مناسب للرجال وقادر على إعطائه أفضل جودة وأعلى قدر من الذكورة المطلوبة. ليس رائحته ، فهو غير جذاب وممل للغاية ، مما يظهر شخصية ذكورية ، وأكثر إغراءً وجاذبية من غيره ، وجذاب في تركيبة مع بخور الهند القديمة ، مما يزيد من قوة السحر والرفاهية. يعتبر هذا العطر من نماذج العطور النادرة فئة فريدة من العطور الرجالية سهلة التحضير.

عطر پادشاه فهد

این عطر برای کسانی که از پالایش و ظرافت لذت می برند با نام Jil Sander شناخته می شود که یک عطر لوکس کلاسیک مناسب برای آقایان است و قادر است به آن بهترین کیفیت و بالاترین میزان مردانگی مورد نیاز را بدهد. این عطر نشان دهنده یک شخصیت مردانه ، اغوا کننده و جذاب تر از دیگران، به قدرت جذب و تجمل می افزاید. این عطر کمیاب جز category منحصر به فرد عطرهای مردانه است که به راحتی قابل تهیه است.

عطرهای بسیار باکیفیت این مارک به دلیل استفاده از بالاترین کیفیت مواد اولیه ممکن ؛ شهرت خوبی در بین اشراف به دست آورده است ، که همیشه این مارک معروف جهان را حیرت زده کرده است ، که به حق شایسته چنین ستایش و توجه است. اولین فعالیت جدی و حرفه ای این برند طراحی عطر برای پادشاه وقت انگلیس ، پادشاه جورج سوم توسط هنری کرید بود. عطر اونتوس که به مناسبت ۲۵۰ سالگی خود در سال ۲۰۱۱ افتتاح شد ، با الهام از شخصیت و خاطره ناپلئون بناپارت ، رهبر بزرگ فرانسه ، که به موفقیت چشمگیر و استثنایی در بازار جهانی دست یافت ، به مردم ارائه شد.

عطرهای پادشاهی

این برند در طول فعالیت خود ، عطرهای زیادی را برای خاندان سلطنتی و مشاهیر طراحی کرده است. از جمله این مشتریان شناخته شده می توان اسامی زیر را نام برد: محمدرضا پهلوی ، شاه ایران ، سزار نیکلاس دوم روسیه ، ملکه ویکتوریا ، ملکه انگلیس ، ماریا کریستینا ، ملکه اسپانیا ، شاهزاده موناکو ، راینر ، وینستون چرچیل ، رئیس جمهور از ایالات متحده ، جان اف کندی ، شاه فهد ، پادشاه عربستان سعودی اشاره کرد.

پادشاه فهد

ملک فهد بن عبدالعزیز بن عبدالرحمن بن فیصل بن ترکی بن عبدالله بن محمد بن سعود بن محمد بن مقرن آل سعود (زاده ۱۹۲۱ – درگذشته ۱ اوت ۲۰۰۵) فرزند نهم ملک عبدالعزیز، بنیان‌گذار پادشاهی عربستان سعودی، و پنجمین پادشاه این کشور از خاندان آل سعود در سال‌های ۱۹۸۲–۲۰۰۵ بود. او با ۳ پادشاه پیش از خود (ملک سعود، ملک فیصل و ملک خالد) و ۲ پادشاه پس از خود (ملک عبدالله و ملک سلمان) برادر می‌باشد. متولد ۲۵ اسفند ۱۲۹۹ بود و در ۱۰ مرداد ۱۳۸۴ در سن ۸۴ سالگی درگذشت. وی در سال ۱۹۷۵ و پس از درگذشت ملک فیصل، به عنوان ولیعهد ملک خالد و در سال ۱۹۸۲ پس از درگذشت ملک خالد پادشاه شد. اگرچه مدت‌ها پیش از آن که در ژوئن ۱۹۸۲ جانشین ملک خالد شود در پشت صحنهٔ سیاسی یک چهرهٔ با نفوذ بود.

ترجمه شده از سایت : anieh.com