استفاده از رایحه عطر به شما احساس و طراوت فوق العاده ای می بخشد. همچنین در اطراف مردم اعتماد به نفس بیشتری دارید. حتماً متوجه شده اید که در مورد برخی از افراد اطراف شما همیشه بوی خوبی دارند. این مسئله به این دلیل است که نه تنها آنها عطر با کیفیتی پوشیده اند بلکه چیزی متناسب با شخصیت آنها هستند. برای داشتن رایحه ای خاص از خود ، باید رایحه های جدید را امتحان کنید. شما می دانید که چه زمانی سرانجام آن را پیدا خواهید کرد. نه تنها از آن راضی خواهید بود ، بلکه مردم نیز بیشتر اوقات در مورد آن از شما تعریف می کنند. Kenzo Perfumes Australia اقدامات بزرگی برای نت های رایحه آنها که عمق عطرهای آنها را تعیین می کند ، انجام می دهد. شما باید اطمینان حاصل کنید که بوی متنوعی را دوست دارید و بوی بدن شما از چه نوع و چقدر قوی است. بعد از اینکه دانستید چه بویی کاملاً با بدن شما کار می کند ، همین! شما برای خود عطر و بویی امضا پیدا کرده اید.

همه می خواهند بوی خوبی بدهند. با این حال ، همه از رایحه های مطابق با شخصیت آنها آگاهی ندارند. هیچ یک از آنها از این واقعیت مطلع نیستند که چگونه نوع عطر شما در شکل گیری شخصیت شما کمک می کند. با این وجود ، جزئیات ذکر شده در بالا را دنبال کنید و به خرید عطر بروید.

در زیر برخی از ویژگی های یک عطر خوب وجود دارد که باید قبل از خرید از آن آگاه باشید تا بتوانید عاقلانه خود را انتخاب کنید:

عمق

سه رایحه در رایحه وجود دارد که آن را عالی می کند. آنها همچنین عطر را پیچیده می کنند. بسیاری از مردم رایحه های پیچیده را ترجیح می دهند زیرا این عطرها را منحصر به فرد و سخت حدس می زند. نت اول بوی درخشانی دارد ، چیزی که در ابتدا بینی را به خود جلب می کند. نت دوم نیز به عنوان نت قلب خوانده می شود زیرا ترکیبی از میوه و گل است. نت سوم نت قدرت است که معمولاً از مشک یا چوب می آید. اگر فیلم عطر را تماشا کرده باشید ، از اهمیت این یادداشت ها اطلاع دارید. در اینجا باید توجه داشته باشید که وقتی عطر را روی مچ خود می مالید ، نباید آنها را با هم خرد کنید زیرا عمق و ساختار نت ها را از بین می برد. این بو را تغییر می دهد و کیفیت ماندگار عطر را نیز از بین می برد.

اعتبار

اصالت یک عطر یکی از مهمترین مواردی است که باید بخاطر بسپارید چه شخصی که آن را خریداری می کنید و چه آن را می فروشید. اگر عطری را خریداری می کنید که قرار است بوی میوه یا گل یا چوبی خاص را بویی بگیرد ، باید بوی آن چنین باشد. تا به حال شمعی را به یاد آورده اید که قرار است بوی زنبق داشته باشد اما بوی سیب گندیده داشته باشد؟ عطرها هم همینطور. شما می توانید هر بویی را انتخاب کنید اما اطمینان حاصل کنید که بوی آنطور که قرار است بو باشد. اصالت رایحه ای است که باعث می شود آن بوی خوب و تازه ای ببخشد. همچنین این باعث می شود شما از بویی که قرار است برای این روز بپوشید مطمئن شوید.

کیفیت متمایز

همیشه از رایحه خوب عطر خود برای کیفیت متمایز آن استفاده کنید. از خود بپرسید چه چیزی باعث می شود تا بوی آن از بقیه عطرهای موجود در یک دسته خاص متفاوت باشد؟ اگر عطری را بر پایه گلی انتخاب می کنید که بوی آن را دوست دارید ، توجه داشته باشید که چه عطر و بویی برجسته است. معمولاً این مخلوطی از یک میوه یا گل در مقدار مناسب است که باعث می شود رایحه خاصی از دیگران جدا شود. بنابراین ، حتی اگر رایحه خود را بر اساس گل مورد علاقه خود انتخاب می کنید ، بوی خاصی از آن را تحریک نکنید. به یاد داشته باشید ، باید بوی منحصر به فردی داشته باشد. یاس به تنهایی کاری نخواهد کرد. چیزی را انتخاب کنید که یک رایحه گریپ فروت در آن باشد. اگر به دنبال عطرهای خوب برای خود یا هدیه دادن به افراد نزدیک خود هستید ، فوربس لیستی از بهترین ها را در آن جا جمع آوری کرده است.

ماندگار

این ویژگی رایحه خوب مورد علاقه شخصی من است. تهیه عطری که بوی مطبوعی داشته باشد آسان تر است ، خصوصاً اگر به دنبال چیز خاصی نیستید. با این وجود یافتن رایحه ای که ماندگاری طولانی داشته باشد کار آسانی نیست. بعضی اوقات ، رایحه ای ماندگار است اما در انتها بوی بد می دهد. شما همچنین می خواهید از چیدن چنین عطرهایی خودداری کنید. این را فقط می توانید با استفاده از یک عطر بدانید. بنابراین ، همیشه عاقلانه است که قبل از اینکه پول خود را برای یک بسته بزرگتر خرج کنید ، بطری کوچکتر یا بطری نمونه ای از عطر را بردارید.

استحکام – قدرت

هیچ کس نمی خواهد عطری بخرد که برای رسیدن به کسی خیلی سبک باشد مگر اینکه کسی شما را بغل کند. با این حال ، برخی از افراد عطرهای بسیار قوی را ترجیح می دهند به طوری که افراد اطراف آنها احساس ناراحتی می کنند. بنابراین ، در آن صورت ، حتی اگر عطر به طور کلی خوب باشد ، اما اگر خیلی قوی باشد ، در نهایت باعث تحریک افراد اطراف شما خواهد شد. این امر به شما خیلی لطف خواهد کرد ، مخصوصاً اگر شخصی در اطراف شما به عطرها حساسیت داشته باشد. بنابراین ، شما باید عطری را انتخاب کنید که نه خیلی سبک باشد و نه خیلی قوی. چیزی که مردم فقط وقتی بوی شما نزدیک می شوند یا از کنار شما رد می شوند می توانند بویایی بدهند که معجزه کند! اکنون که از ویژگی های رایحه خوب مطلع شدید ، باید بدانید که رایحه شما چیزهای زیادی در مورد شخصیت شما می گوید.

مناسب بودن

کیفیت دیگر رایحه خوب این است که می توانید آن را در دفتر کار خود ، در یک عروسی ، در کنار دوستان خود یا حتی اگر در خانه لوس می کنید ، بپوشید. عطر مناسب برای پوشیدن در هر مکانی واقعاً یک برکت است! حتی اگر یک فرد عجیب و غریب عطر باشید ، از اهمیت آن عطر در کلکسیون خود که می خواهید هر کجا که می خواهید بگیرید ، خواهید فهمید. اگر شما فریبنده عطر نیستید ، پس گزینه دیگری به جز یافتن عطری که در همه جا کار کند ، ندارید. وقتی سرانجام رایحه ای مانند آن را پیدا می کنید ، بسیار تسکین می یابد.

هماهنگی

شما همیشه می توانید چیزی را انتخاب کنید که مخلوطی از چند میوه یا گل باشد. با این حال ، اگر چیزی از این دست را انتخاب می کنید ، باید اطمینان حاصل کنید که در رایحه تمام مواد اصلی سازگار است. شما نمی خواهید بوی عجیبی بدهید. اگر عطری هماهنگی ایجاد نکند ، در نهایت می تواند خیلی شیرین ، ترش یا تلخ باشد. سعی کنید تعادل بین شیرین و ترش را برای یک عطر عالی پیدا کنید.

لکه دار میشه؟

آخرین نکته ای که باید قبل از قرار دادن عطر در سبد خرید خود بررسی کنید این است که نباید لکه دار باشد. اغلب عطرهای مارک دار و گران قیمت می توانند لکه های بدی روی پیراهن شما بگذارند. اشکالی ندارد اگر لکه سبک باشد و در عرض یک ساعت روشن شود ، اما اگر لکه تیره باشد و حتی به آن رنگی داشته باشد ، نباید آن را انتخاب کنید.

در مورد رنگ آمیزی ، این یک نه بزرگ است حتی اگر عطر عالی باشد. بنابراین ، قبل از خرید آن را به دقت بررسی کنید.