تاریخ شگفت انگیز کوسن مبل 

 

کوسن های مبل مخملی مخملی Fiere و Fioroni | بافیلاکو بافی
کوسن های مبل بسیار طولانی شده است ، در هزاران سال ، تا به عناصر اثاثیه ای نرم که امروزه می شناسیم تبدیل شود. در حقیقت ، تا قرن نوزدهم ، آنها شیئی بودند كه فقط ثروتمندان می توانستند از پس خرید و قیمت کوسن مبل آن برآیند. و مهمتر از همه ، قدیمی ترین ها از پارچه ای کاملاً متفاوت ساخته شده بودند.

مخفف ضدیت: تاریخ و معنی
اجداد بالشهای ما دقیقا راحت نبودند:

در بین النهرین آنها به راحتی سنگ های خالی از سکنه استفاده می شدند ، برای استراحت سر استفاده می شد.
در مصر ، مومیاییان فقیر فرعونیان مجبور بودند برای همیشه جا به جا کنند و روی بالشهای پیچیده شده از پارچه ، اما از سنگ و چوب بسازند.
برای چینی های باستان موضوع حتی پیچیده تر بود ، زیرا کوسن ها نه تنها از جنس سرامیک ، در بعضی موارد ، از طلای خالص بودند ، بلکه با سنگ و مروارید نیز مزین شده بودند.
مواد مختلف ، اما با یک ویژگی مشترک: اشکال ، تزئینات و مواد مورد استفاده برای بیان وضعیت مالک در نظر گرفته شده است. گرانبهای آنها به حدی بود که قرن ها از آنها برای آوردن هدایا و تاج های حاکمیت استفاده می شده اند – و به همین دلیل ، حتی امروز ، خرید و قیمت کوسن مبل حلقه های عروسی بر روی یک بالش به همسران تحویل داده می شود.

ما باید از یونانی ها و رومی ها تشکر کنیم اگر امروز خرید و قیمت کوسن مبل داریم ، با شکل ها و کاربردهای مختلف: این دو جمعیت ، در واقع اولین کسانی بودند که آنها را با نی و پر پر کردند ، بلکه برای بزرگ کردن و کوچک استفاده از آنها از بزرگ استفاده کردند.

کوسن ها حتی در قرون وسطا چنان باقی مانده بودند ، اما آنها هنوز لوازم جانبی بودند که فقط خانواده های ثروتمند می توانستند از عهده آن برآیند ، غالباً در شلوار عروس قرار می گرفتند. این انقلاب صنعتی بود که همه چیز را تغییر داد.

TURNOVER عصر مدرن
انقلاب صنعتی چهره بسیاری از فعالیتهای تولیدی از جمله بافندگی را تغییر داد. اختراعات جدید ، به ویژه آنچه که از جنس ژاکارد است ، باعث شده است تا خرید و قیمت کوسن مبل تولید کلیه پارچه ها سرعت ببخشد و دامنه طرح هایی را که می توان تولید کرد ، گسترش داده و به این ترتیب قیمت محصولات نساجی را به شدت کاهش می دهد.

حتی طبقه متوسط ​​، در آغاز قرن نوزدهم ، به همین دلیل شروع به تهیه این کالاهای لوکس کرد. و نه تنها این: او همچنین می توانست کوسن هایی با طرح های بسیار پیچیده و رنگارنگ انتخاب کند.

کوسن های SOFA از مجموعه BEVILACQUA
امروزه کوسن ها دارای دو کارکرد مهم هستند: اطمینان از راحتی و تزئین یک اتاق. کوسن ها در واقع می توانند سبک مبلمان را کاملاً تغییر دهند ، همانطور که در این مقاله برای شما توضیح دادیم.

حتی آخرین موارد اضافی در مجموعه کوسن های مبل ما می تواند تغییری ایجاد کند.

کوسن مخملی Fresie با داشتن گلها و رنگهای گرم ، ظرافت و رمانتیسیسم را در هم می آمیزد. همین مورد برای کوسن مخملی Fioroni ، نمونه ای از خرید و قیمت کوسن مبل مخملی "باغ" قرن هفدهم است.

 

کوسن Sagredo Broccatello از یک سطح براق برخوردار است که باعث بهبود حداکثر کیفیت طراحی آن می شود.

بالشتک موجود در کورالی مخملی به واسطه نقوش انتزاعی آن که الهام از اشکال و رنگ های مرجان هاست ، که در کل مجموعه کورالی یافت می شود ، در عوض با سبک مدرن تر مشخص می شود.

 

تحریریه‌ ی ما در تهیه‌ این محتوای تبلیغاتی ( رپورتاژ آگهی ) نقش نداشته و مسئولیتی در قبال صحت آن ندارد.