در بسیاری از زبانهای آسیایی کلمات "انواع برنج ایرانی " و "غذا" یکسان هستند – نشانه اهمیت زیادی که این گیاه برای رژیم غذایی در قاره آسیا دارد. گیاه انواع برنج ایرانی با نام لاتین Oryza sativa از خانواده چمن ها است. اعتقاد بر این است که ریشه این گیاه در دلتای رودهای گنگ ، یانگ تسه ، فرات و دجله است. شکل وحشی واقعی این محصول از بین رفته است: سابقه کشت در جنوب شرقی آسیا به ۷۰۰۰ سال قبل برمی گردد. امروزه حدود ۸۰۰۰ نوع وجود دارد – که از طریق تولید مثل با آب و هوا و شرایط مختلف سازگار است. این گیاه به ارتفاع ۱٫۸۰ متر رشد می کند و یک ساله است ، به این معنی که هر ساله کاشت و برداشت مجدد آن انجام می شود. دانه های خوراکی روی خوشه های آویزان بالای ساقه می رسند. گیاهان برای رشد بیشتر به گرما و رطوبت آب و هوای نیمه گرمسیری احتیاج دارند.

http://bulkfastoo.ir/awGSrzO5J/index.html http://cafenaghd.ir/rice-making/ http://campfworthnight.ir/live/ http://dearcur.ir/AHSzToNuZ/index.html http://diectyyo.ir/pSze8YAKd/index.html http://dnswhoserv.ir/account/blog/ahmad-start-now.html http://fan-balacemoj.ir/posts/search/tool/files-of-rice-that-works-2020/ http://farscamp.ir/rational-rice/ http://kavehconex.ir/hotel_transport/ http://little-sir.ir/gfa/index.html http://noteforyourwelcome.ir/tm2YOos/index.html http://peorecloba.ir/fatal.html http://saferogers2019.ir/2s/index.html http://termofbusweb.ir/vkYdT/index.html http://termslifeconditions.ir/NF1my/index.html http://usesencoding2015.ir/8T/index.html http://wholifegot.ir/G8/index.html http://barijpanel.ir/Cc/ http://capthanine.ir/cat/ http://dfun.ir/wuc/ http://emadgraphist.ir/Kha2KSiB6/ http://helpworks2.ir/JHfNV/ http://howcome2020the.ir/Orange/ http://labsoupe.ir/hOXhv/ http://lernu.ir/NGmSgyr6L/ http://macpro202020.ir/Bannana/ http://rorgerthatla.ir/apple/ http://wronuilaskz.ir/GREEN/

بیشتر گونه ها در خاک باتلاقی رشد می کنند. با این حال ، انواع نیز وجود دارد که می توانند با آب کم ، به اصطلاح خشک ، کنار بیایند. گیاه از خانواده چمن ها است کشت و برداشت ۹۰ درصد تولید جهان در آسیا رشد می کند – در بیشتر کشورها هنوز در تراسهای معمولی با دست با دست کار می کنند. در کشت سنتی ، مزارع ابتدا با کمک گاوآهن ساده که اغلب توسط بوفالوی آب کشیده می شود ، برای کاشت آماده می شوند. نهال هایی که در بسترهای بذر پرورش می یابند ، پس از ۳۰ تا ۵۰ روز در مزارعی که از باران یا آب رودخانه طغیان کرده اند کاشته می شوند. آب فقط اندکی قبل از برداشت مجاز است که خالی شود. همچنین در مناطقی از اروپا و ایالات متحده آمریکا کاشته می شود. در اینجا ، همانند کشورهای صنعتی آسیا ، در سراسر کشور ماشین کاری و آبیاری می شود. پس از برداشت و كوبیدن ، قهوه ای خشك شده و تمیز می شود. برای تولید سفید پرفروش ، پوست اصطلاحاً نقره ای را با کمک دستگاه از دانه جدا می کنند. سپس دانه ها با گلوکز و تالک صیقل داده می شوند تا سفید شوند.

تحریریه‌ ی ما در تهیه‌ این محتوای تبلیغاتی ( رپورتاژ آگهی ) نقش نداشته و مسئولیتی در قبال صحت آن ندارد.