کپسول لاغری گلوریا از قوی ترین کپسول های لاغری گیاهی موجود در بازار می باشد. این محصول در زمینه بستن اشتها و چربی سوزی بسیار بی نظیر است. گلوریا ترکیب شده از مواد طبیعی بسیار کمیاب نظیر گیاه هندی لوتوس و … می باشد. این محصول برای افرادی که میخواهند لاغری را به صورت سریع تجربه کنند و همچنین افرادی که از کپسول های دیگر مصرف کرده و وزن شان دچار استپ شده مناسب است. گلوریا را تحت عنوان کپسول لاغری استوپ شکن نیز میشناسند.

گلوریا با مهار بازجذب نوراپی نفرین و سروتونین و به مقدار کمتر دوپامین در مغز ، باعث کاهش اشتها میشود. این امر موجب جلوگیری از پرخوری های عصبی و ریزه خواری های پیاپی در طول روز میشود. گلوریا با حالت بالنی که در معده ایجاد میکند باعث میشود شما احساس سیری و سنگین بودن میکنید و به خوردن و اشامیدن بی میل میشوید. این محصول با افزایش فعالیت متابولیک مولکول های چربی بدن کار چربی سوزی را به درستی انجام میدهد و بدون داشتن فعالیت ورزشی وزن و سایز بدنی شما را کاهش میدهد.

ترکیبات ساخت

عصاره گل لاله مردابی لوتوس هندی ، عصاره گیاه کاسیا ، عصاره ریشه نارنج ، گیاه هل باد و گیاه بابا آدم

Phosphotidylserine , perilla Leaf , Jujuba Fruit , poria , Panax ginseng Root , niacin amide , Scutellaria Root , Passion Flower Herbal , Magnolia bark

 

کد رجیستری

مهمترین راهکار برای شناسایی اصلی بودن گلوریا بارکد کد رجیستر کپسول گلوریا می باشد که این محصول را از نمونه های تقلبی جدا میکند. شما با این کد میتوانید با مراجعه به سایت اصلی محصول و با کلیک بر روی Checking Codes و وارد کردن کد از اورجینال بودن محصول مطمئن شوید. بارکد رجیستری بر روی جعبه درجه شده که با خراش دادن قسمت نقره ای رنگ این کد قابل رویت میشود.

 

مراقب محصولات تقلبی باشید!

امروزه کپسول های لاغری در همه جا به وفور یافت میشوند و هر کانال تلگرام ، پیج اینستاگرام ، شبکه های ماهواره ای را که باز میکنید امکان ندارد که با یکی از این تبلبغات مواجه نشوید. عده ای فریب قیمت و ظاهر تبلیغاتی و توضیحات دروغین برخی سایت ها ، پیج ها و کانال های ماهواره ای را میخورند و به راحتی سلامتی خود را به خطر می اندازند. حتما قبل از خرید موارد ذکر شده جهت شناسایی محصول اورجینال را از فروشندگان بخواهید و حتی الامکان توصیه میشود محصول اورجینال گلوریا را از فروشگاه اینترنتی لردیا خریداری کنید.