سفارش سازی سررسید یا سالنامه

مقدمه

بار ها و بارها در تمامی مطالب و اطلاعات های وارد شده در وب سایت تکرار کرده ایم و باز هم خواهیم کرد که سالنامه یک تبلیغات موثر است حتی در واقع یک سرمایه گذاری موثر ، شما در واقع با سالنامه مخاطبان خود را نه تنها تحت تاثیر بلکه جادوی خود خواهید کرد.

در مباحث های مختلی در مورد تولید یک سررسید اختصاصی مفصل توضیحاتی برای شما عزیزان تهیه شد و حتی گریزی کوچک از تفاوت سفارشی سازی سالنامه با سالنامه اختصاصی زده شد. در این مطلب میخواهیم به طور کامل در مورد سفارش سازی سررسید توضیحاتی ارائه دهیم.

 " تقویم رومیزی در سالنامه پاسارگاد "

سفارش سازی سررسید شامل چه روش هایی می باشد؟

سالنامه ها از اجزاء مختلفی تشکیل می شوند که می توان آنها را آنطور که سفارش دهنده می خواهد سفارش سازی کرد این عناصر شامل موارد زیر می باشند:

  • جلد سررسید
  • روبان سررسید
  • پلاک سررسید
  • پلاک روی روبان
  • استفاده از لت گلاسه بین صفحات یا در اول و آخر سررسید
  • آستربدرقه سفارشی شده
  • چاپ لوگو روی صفحات یا ( ترام روی صفحات داخلی سالنامه)

شما چه هدفی از سفارش سررسید دارید ؟ پاسخ :ارائه به مشتریان، همکاران و افراد مورد نظرتان به عنوان یک هدیه ای تبلیغاتی در آخر سال . پس این امر ضروری است تا لوگو ، نام و یا سایر اطلاعات شرکت شما بر روی سررسید و یا داخل آن درج شود تا کاربر سررسید در حین استافده با مشاهده این اطلاعات ، به دفعات مکرر نام برند ، شرکت و یا سازمان شما را مشاهده کند و در خاطش نقش ماندگاری بماند.

روش ها مختلفی برای درج لوگو بر روی سالنامه و داخل آن وجود دارد. اگرشما به عنوان سفارش دهنده روش های متعدد برای سفارش سازی سررسید خود استافده نمایید ، مانند : حضور نام ، لوگو و اطلاعات شما در سررسید پر رنگ تر شده و سررسید هدیه داده شده یک سالنامه تبلیغاتی موثر خواهدشد.

 

photo 2019 11 11 15 46 16 - سفارش سازی سررسید یا سالنامه

خدمات سفارش سازی سالنامه به چه صورت هایی می باشد؟

اول از هر چیز حک لوگو :

متداول ترین روش سفارشی سازی سررسید ، حک لوگو روی جلد آن است. روش های گوناگونی برای حک لوگو روی جلد وجود دارد که بسته به مدل سررسید ، جنس جلد و سلیقه و نیاز سفارش دهنده مورد استفاده قرار می گیرد. متداول ترین این روش ها عبارتند از :

  • لیزر مستقیم روی جلد
  • پلاک
  • داغی
  • طلاکوب و نقره کوب
  • چاپ سیلک
  • چاپ مستقیم ( ویژه سررسید سلفونی )

 

photo 2019 11 11 15 48 42 - سفارش سازی سررسید یا سالنامه

daqi - سفارش سازی سررسید یا سالنامه

دوم لت گلاسه :

لت گلاسه اوراقی از جنس کاغذ گلاسه است که بصورت ۴ رنگ چاپ شده و به ابتدا، وسط و یا انتهای سررسید اضافه می شود. شرکت های سفارش دهنده سررسید معمولا از لت گلاسه برای معرفی شرکت و برند، معرفی محصولات و یا ارائه اطلاعات دیگر استفاده می کنند. توجه داشته باشید که استفاده از لت گلاسه برای سفارشاتی با تیراژ پایین با محدودیت هایی همراه است.

 

sarresid 6 - سفارش سازی سررسید یا سالنامه

سوم ترام :

یکی از روش های محبوب سفارشی سازی سررسید در تیراژ بالا، چاپ لوگوی شرکت سفارش دهنده در تمام صفحات سررسید است. استفاده از این روش باعث می شود تا کاربر سررسید در زمان استفاده سررسید، مرتبا لوگوی شرکت را مشاهده کرده ، و لذا در طولانی مدت میزان آگاهی وی نسبت به برند مورد نظر به طرز قابل توجهی افزایش یابد.

سفارشی سازی از طریق چاپ لوگو درون صفحات به این معنی نیست که کل صفحه بر اساس نیاز شما طراحی می شود. بلکه تولید کننده لوگوی شما را در صفحات از پیش طراحی شده خود چاپ خواهد کرد. به صورت کلی دو روش چاگ روی صفحات سالنامه وجود دارد

  • چاپ لوگو به صورت چهار رنگ
  • چاپ لوگو به صورت تک رنگ

 

1 6 - سفارش سازی سررسید یا سالنامه

چهارم آستر بدرقه سفارشی :

آستر بدرقه کاغذی است که در ابتدا و انتهای سررسید قرار داده شده و جلد را به صفحات داخلی متصل می کند. جنس این کاغذ نسبت به کاغذهای داخلی متفاوت بوده و کمی ضخیم تر است تا بتواند در مقابل فشار وزن کاغذ های داخلی و باز و بسته شدن فراوان مقاومت لازم را داشته باشد. برخی از تولید کنندگان از کاغذهای فانتزی ضخیم و برخی از کاغذ گلاسه یا تحریر سنگین چاپ شده ( معمولا در سررسید های اختصاصی )  به عنوان آستر بدرقه استفاده می کنند.

 

astar - سفارش سازی سررسید یا سالنامه

روش ها مختلفی براس سفارش سازی آستر بدرقه وجود دارد از قبیل :

·         چاپ روی آستر بدرقه فانتزی

·         طلا کوب یا نقره کوب روی آستر بدرقه فانتزی

·         چاپ روی آستر بدرقه گلاسه تا تحریر  به صورت تک رنگ و چهار رنگ

1463538 829 - سفارش سازی سررسید یا سالنامه