اکنون حداکثر تلاش ما را می طلبد تا بفهمیم نفت چه ویژگی های شگفت انگیزی دارد. ممکن است نوعی روغن مایع خام باشد که بسیار قابل اشتعال است و مستقیماً از زمین پمپاژ می شود. چند سال پیش، روغنی بود که از محصولات گیاهی یا چربی های حیوانی خریداری می شد. زغال سنگ برای تولید گاز استفاده شد. منبع غنی روغن معدنی که در اعماق زمین می چرخد، هنوز کشف نشده بود.

بالا بردن تعادل پروتئینی که در رژیم غذایی دریافت کرده اید، راه موثری برای کاهش وزن است. این به بدن شما کمک می کند تا پروتئینی داشته باشد که بدن از آن برای تنظیم ماهیچه های بدون چربی استفاده می کند. همچنین میل به غذا را کاهش می دهد و به بدن اجازه می دهد کالری کمتری از چربی و قند را تجربه کند. یک راه موثر برای دریافت پروتئین بیشتر در بدن بدون چربی یا کربوهیدرات اضافی، دریافت مکمل گوشت است. پروتئین های بهداشتی به منظور هضم همراه با ایزوله ها دارای ۹۰ درصد خالص مقادیر پروتئین مورد نیاز هستند. نظارت بر مصرف پروتئین از طریق استفاده از پروتئین سالم آب پنیر آسان است.

ارزهای فیات

علاوه بر این، طلا به جای سابقه هزاران ساله شهرت ایمنی خود را به دست آورده است، در حالی که آزمایش ارزهای فیات امروزی کمتر از ۴۰ سال قدمت دارد (تاسیس به منظور بستن پنجره طلا توسط نیکسون در سال ۱۹۷۱). چهار دهه در مقابل چندین هزاره. هوم، آیا جای تعجبی وجود دارد که مردم در این دوران آشفتگی بزرگ به سمت طلا هجوم آورند؟

بله، تا حدی درست است که ادعا کنیم هیچ کسی از میزان ذخیره نفتی زمین اطلاع ندارد. با این حال، بر ما تأثیری ندارد. آنچه ما را تحت تأثیر قرار می دهد «ذخیره اثبات شده تولیدی» (معروف به P1) است که همه ما متوجه هستیم که چه مقدار از این ذخیره را در اختیار داریم.

دریافت نفت از نیجریه

علاوه بر این، محصولات و راه‌حل‌هایی که می‌خواهند نفت را از نیجریه دریافت کنند، باید رویه فروشنده نهایی را دنبال کنید. فردی که از روش فروشنده پیروی کرده است، ممکن است هیچ نگرانی در مورد آن نداشته باشید. تعداد زیادی از خریداران شکایت دارند که بازیکن صدها SPA را امضا کرده است که هیچ فروشنده ای ایجاد نمی کند. آنها ممکن است دو دلیل برای عدم اجرای فروشنده داشته باشند. مالک در NNPC ثبت نشده است، بنابراین او محصولی ندارد. ارزش خود و دلیل عمدتاً به این دلیل است که خریدار POF را نشان نداده است. اکثر حامل های نفت خام تا دو میلیون بشکه نفت تحمل می کنند. محاسبه مربوط به این به شما ۱۲۰,۰۰۰,۰۰۰ دلار یا بیشتر بر اساس Platts می دهد. اگر از فروشنده انتظار نداشته باشید که کالاهای مرتبط با نفت را بارگیری کند، ممکن است هیچ مدرکی برای دریافت دستمزد پیدا نکنید. زمانی که خریدار نتواند پرداخت کند، فروشنده زیان متقابلی را متحمل خواهد شد.

نفت گرمایش به پول در هر کوارت معامله می شود. یک قرارداد روغن گرمایش ۴۲۰۰۰ گالن یا یک موتور ریلی را کنترل می کند. هنگامی که قیمت نفت در بازار گاز گرمایشی ۱٫۵۰۰۰ دلار در هر گرم معامله می شود، ارزش نقدی قرارداد ۶۳۰۰۰ دلار (۱٫۵۰۰۰ دلار در ۴۲۰۰۰۰ = ۶۳۰۰۰ دلار) می شود.

خریداران نفت خام سبک

یکی دیگر از چیزهایی که اکثر خریداران می خواهند، فروشندگانی است که عملکرد خود را انجام دهند. این برای خریداران نفت خام سبک و فورکادو بسیار عجیب است. شما تصمیم می گیرید که اولین بند در مورد روش او این است: نام کشتی، مکان و شرایط. این همیشه نیست. خریداران BLCO نیز ممکن است گواهی تخصیص محصول قابل تأیید از NNPC یا اطلاعات یک کشتی بارگیری شده را بخواهند تا یکی از آنها بتواند تأیید کند و برای امضای یک توافق نامه الزام آور برود. در مورد خریداران مازوت ۱۰۰، jp54، قیر و d2، آنها به فروشندگان نیاز دارند که ممکن است تعهد ناخالص SGS یا پالایشگاه را در Play نشان دهند.

بازتاب از سایت بازار نفت و گاز https://iroilmarket.com