قیمت روز میلگرد . صنعت ساخت و ساز و هر چیزی که مربوط به آن باشد می تواند موضوعی چالش برانگیز برای درک باشد. اما برای برخی از افراد که مایل هستند این فرصت را برای اطلاع و آگاهی از این که ساختمانهای مسکونی ، تجاری یا صنعتی وی از چه روشی طی می کنند ، به دست می آورند ، این یک مورد جالب است.

در این مقاله خاص ، ما می خواهیم به بحث بپردازیم که چه نوع میلگردها ، نوع ساخت و سازهای مختلفی که افراد از آن استفاده می کنند ، و کاربردهای خاص هر نوع چیست.

میلگردها یا میله های فلزی تقویت شده

میلگردها همچنین می توانند به عنوان فولاد تقویت کننده یا فولاد تقویت کننده شناخته شوند. این یا می تواند از سیم های فلزی یا میله های استیل باشد که برای سازه های سنگ تراشی یا بتن آرمه مورد استفاده قرار می گیرد تا بتن با وجود تنش تقویت و در محل نگهداری شود. بتن به طور طبیعی قوی است اما تداخل در ایجاد تنش باعث می شود تا ساختار آن ضعیف شود و ساختار را تضعیف کند.

انواع میله های فلزی تقویت شده

    میلگردهای فولادی کربن – قیمت میلگرد 

همچنین به عنوان "نوار سیاه" شناخته می شود و در موارد مختلف ساخت و ساز مورد استفاده گسترده قرار می گیرد. اگرچه سریعتر از سایر انواع میلگردها خوردگی می کند ، اما از این قابلیت برای تطبیق پذیری آن استفاده می شود و در نتیجه آن را به یک انتخاب مشترک برای پیمانکاران تبدیل می کند.

از آنجا که میزان خوردگی آن نسبت به سایر طبقه بندی های میله تقویت شده بطور قابل ملاحظه ای سریعتر است ، این نوع خاص در مناطقی از رطوبت زیاد یا پروژه های ساختمانی که اغلب در معرض آب قرار دارند توصیه نمی شود.

    پارچه سیم جوش داده شده (WWF)

این نوع میلگرد از سیمهای فولادی ساخته شده است که با زاویه ای ۹۰ درجه مرتب شده اند و در تقاطعهای آن جوش داده می شوند. این ایده آل برای استفاده در تخته سنگ روی زمین است که در آن فشرده سازی کف است. یک WWF ساخته شده سنگین تر نیز می تواند در صفحات کف و دیوارهای ساختاری استفاده شود. بیشتر اوقات WWF را می توان در ساختارها و سیستمهای زهکشی ، کانالهای بتونی در مقیاس کوچک ، آسفالتهای جاده ای و راهروهای جعبه ای یافت.

    میلگردهای آغشته به اپوکسی

قصد ساخت خانه ساحلی به عنوان مکان استراحت برای تعطیلات و سفرهای کوچک را دارید؟ اگر چنین است ، با احداث خانه استراحت خود ممکن است با این طغیان ها روبرو شوید. Rears با روکش اپوکسی به دلیل اینکه به عنوان یک سرمایه گذاری گران شناخته می شوند ، بدنام هستند. روکش روی اینها بسیار ظریف است و معمولاً راه حل زیرساختهایی است که در معرض آب نمک و خوردگی قرار دارند.

    میله های تقویت کننده ورق فلزی

این نوع معمولاً در مناطق ساختمانی مربوط به پله ها ، اسلب کف و سقف استفاده می شود. از قطعات ورق فولادی آنیل شده تشکیل شده است که با راه راه آن خم می شوند.

هنوز میله های فولادی تقویت کننده زیادی در بازار موجود است و موارد ذکر شده در بالا فقط تعداد معدودی هستند. اگر سوالی در مورد اینکه میله های فولادی تقویت کننده برای کارهای فولادی شما چه چیزی را دارند ، سؤال دارید ، با ما تماس بگیرید و خوشحال خواهیم شد که ما از شما کمک خواهیم کرد.

http://nameavaran.ir/%D9%82%DB%8C%D9%85%D8%AA-%D8%B1%D9%88%D8%B2-%D9%85%DB%8C%D9%84%DA%AF%D8%B1%D8%AF/