داستان انیمه جوجوتسو کایزن در مورد پسر جوانی به اسم یوجی ایتادوری است که برای نجات جان دوست خود، انگشت یک دیو که دارای طلسمی منحوس است را بلعیده و به این ترتیب نفرین وارد روح او میشود. اکنون او برای اینکه بتواند این نفرین را از بدن خود خارج کند به باشگاه مخفی جادوگری پیوسته و…

طراحی این انیمه، کاری از استودیوی ماپا است و اگر این نام برایتان آشنا است بهتر است سری به سازنده‌ فصل نهایی حمله به تایتان و انیمه‌ مشهور Yuri On Ice بزنید. تنها با نگاهی به صحنه‌های اکشن و حرکات روان شخصیت‌های انیمه‌ جوجوتسو کایزن می‌توان گفت از نظر ظاهری و انیمیشن‌سازی، استودیوی ماپا شاهکار کرده است. اگرچه این انیمه همچنان درحال پخش است اما با داشتن انیمیشنی روان و جذاب، بدون شک انیمه‌ جوجوتسو از نظر بصری جزو یکی زیباترین انیمه‌های شونن ساخته شده تا به امروز است.

دانلود انیمه جوجوتسو کایزن

خلاصه قسمت اول انیمه جوجوتسو کایزن

یوجی ایتادوری دانش آموز دبیرستانی با هیکل ورزشکاری است و کلوپ تحقیقات مخفی مدرسه خود را به ورزش ترجیح می دهد. پدربزرگ در حال مرگش به یوجی گفته است که به دیگران کمک کند و در محاصره مردم بمیرد و پدربزرگش اندکی بعد می میرد. در همین حال ، فوشیگورو مِگومی، دانش آموز هنرستان فنی جوجوتسوی توکیو ، وظیفه جستجوی "شی نفرین شده" را دارد ، انگشت ریومن سوکونا ، یک هیولای قدرتمند فوق طبیعی ، معروف به "پادشاه نفرین ها". مگومی با درک انرژی انگشت او ، یوجی را دنبال می‌کند. این دو متوجه می شوند که همکاران کلوپ یوجی باشگاه انگشت دارند و قصد دارند مهر و موم محافظ روی آن را بردارند. انجام این کار باعث جذب نفرین می شود که به آنها حمله می کند. مگومی نفرین ها را وارد نبرد می کند و یوجی پس از یادآوری آخرین سخنان پدربزرگش ، به او می پیوندد. همانطور که مگومی غرق یک نفرین شده است ، یوجی انگشت را می خورد ، در تلاش برای نجات مگومی. این باعث می شود که یوجی توسط سوکونا تسخیر شود ، که نفرین را به راحتی از بین می برد ، اما قصد دارد قتل عام کند. یوجی به راحتی مالکیت سوکونا را سرکوب می کند ، اما مگومی اعلام می کند که او نفرین شده است.

خلاصه قسمت دوم انیمه جوجوتسو کایزن

یوجی سعی می کند مگومی را متقاعد کند که او کنترل خود را در دست دارد و مگومی مردد است. معلم مگومی ، گوجو ساتورو ، پس از شنیدن خبر انگشت سوكونا ، از راه می رسد. پس ازفهمیدن اینکه یوجی انگشت را خورد ، ساتورو از او خواست تا برای مدت کوتاهی به سوکونا کنترل دهد. او که خود را قوی ترین جادوگر اعلام کرد ، به راحتی با سوکونا همکاری می کند ، تا زمانی که یوجی کنترل مجدد را به دست گیرد. ساتورو یوجی را از پا در می‌آورد ، اما مگومی از او می خواهد که این دفعه کوتاه بیاید. بعداً ، ساتورو به یوجی توضیح داد که بزرگان جوجوتسو می خواهند او را اعدام کنند ، اما او توانست حکم اعدام خود را به حالت تعلیق درآورد. از آنجا که سوکونا ۲۰ انگشت داشت ، او قصد دارد که یوجی همه آنها را بخورد ، که باعث می شود سوکونا به همراه یوجی برای همیشه کشته شود. روز بعد ، یوجی خاکستر پدربزرگ خود را جمع می کند و انگشتان دیگری از سوکونا را که توسط ساتورو داده شده ، می خورد و این نشان دهنده توانایی خود در کنترل سوکونا است. ساتورو ، در انتظار مصاحبه با مدیر اصلی ماسامیچی یاگا ، یوجی را به هنرستان فنی جوجوتسوی توکیو می آورد. یاگا عزم یوجی را با توانایی های خود آزمایش می کند و ادعا می کند وصیت مرگ پدربزرگش انگیزه کافی نیست. یوجی متوجه می شود که آرزو دارد بدون پشیمانی از متوقف کردن سوکونا ، که منجر به پذیرش وی در هنرستان می شود ، زندگی کند.

خلاصه قسمت اخر انیمه جوجوتسو کایزن

یوجی و نوبارا برادران رحم نفرین شده آلوده می شوند که در عرض چند دقیقه بدن آنها را مسموم و پوسیده می کند. نوبارا با استفاده از تکنیک های خود میزها را به سمت برادران چرخانده و با کمک یوجی هر دو را می کشد. بعد از نبرد ، نوبارا و یوجی به این فکر می کنند که بجای نفرین ها ، انسانهای واقعی را کشته‌اند ، سپس با مگومی ملاقات می کنند تا انگشتان دیگری از سوکونا را جمع کند ، وقتی ناگهان سوکونادهانی بزرگ درست می‌کند و با آن انگشت را می‌خورد قبل از اینکه واکنش نشان دهد. بعداً ، ساتورو در مورد یک خائن احتمالی در مدرسه با اوتاهیمه صحبت می کند و مبلغ زیادی را به جادوگر دیگری به نام می می‌پردازد. مِی سپس با آئویی در دفتر یوشینوبو ظاهر می شود و توصیه می کند که ماکی، یوجی، نوبارا،توگه،مگومی و پاندا همه در ردیف جادوگران درجه۱طبقه بندی شوند.

دانلود انیمه جوجوتسو کایزن از انیمه های مهم ۲۰۲۰ از وبسایت نتگام.جوجوتسو کایزن انیمه ای در ژانر اکشن-ماجراجویی و محصول سال ۲۰۲۰ کشور ژاپن است. داستان این انیمه درمورد پسر جوانی به اسم «یوجی ایتادوری» است که یک روز به خاطر نجات جان دوستش، انگشت یک دیو شیطانی، که دارای طلسمی منحوس است را می بلعد و به این ترتیب نفرین وارد روح او می شود. او برای اینکه بتواند این نفرین را از بدنش خارج کند وارد دبیرستان جادوگری «توکیو متروپولیتن تکنیکال» می شود و پس از آن زندگی اش در مسیری قرار می گیرد که دیگر هیچ راه برگشتی از آن نیست.